maandag 1 augustus 2016

Wat maakt ze nu weer?



Jullie zullen wel denken: wat maakt ze nu weer?!

Mini-boodschappenmandjes?
Ze zijn maar zo groot als je hand.


 En nu, enig idee?
Ach, het is heel simpel. Ik heb lekker mijn handwerkspulletjes uitgesorteerd, en had een mandje met allemaal kleine restjes garen. (Ik gooi nu eenmaal geen garen weg.) 
Ze waren te groot om zomaar als vulling te gebruiken. Misschien voor kleine details op een knuffel, of om een sleutelhanger mee te maken of, of...

We zijn deze zomer ons zomerhuisje aan het opknappen, binnen en buiten schilderen, her er der wat planken ophangen enz. En bij het opruimen kwam ik ook zakjes potpourri tegen; 1 en 1 = 2 en dus 
haakte ik van de kleine restjes deze "tasjes" (ik haakte er nog wat meer, heb daar geen foto van gemaakt). Ik heb ze gevuld met de potpourri, en nu hangen ze aan kledinghangers in de kledingkast in het huisje.

We hebben daar een kast van 1 x 2 meter, een soort mini-inloopkast. Aan 1 kant hebben we daar diepe planken opgehangen, waar we veel kleding en linnengoed en zo op kwijt kunnen. Aan de andere kant hangt nu een kledingroede, en daar boven hebben we een plank opgehangen, waar mandjes op kunnen staan. Gewoon van die saaie, plastic mandjes:
Maar als je dan alles aan het schilderen bent geweest, staan die mandjes je opeens zo tegen.
Dus daar moest ook iets aan gedaan worden:
Dit is het zwarte mandje dat je op de bovenste foto rechts ziet staan. Ziet er zo veel beter uit toch?
En de andere mandjes krijgen ook nog zo'n jasje.

Dus heel veel haak-en breiwerkjes heb ik deze keer niet te laten zien, maar zo zijn jullie toch weer bijgepraat.

Fijne dag verder!

Ik heb de afgelopen dagen echt heeeeel veel meer bezoekers op mijn blog mogen ontvangen, wat ik ontzettend leuk vind. Geen idee waar al die bezoekers opeens vandaan komen, maar ik wil jullie allemaal van harte welkom heten, en schroom niet om een reactie achter te laten!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten