woensdag 30 september 2015

...en het is pas september!

Ik vertelde over het thema van oktober in de Rest End groep op Ravelry.
En ik had ook al garens bij elkaar gezocht.
En ik was ook al een stukje begonnen, om te zien of het wat zou worden.
En met maar 44 steken heb je heel snel weer een naald gebreid.
En voordat ik het wist.....
... waren de eerste oktober-sokken al klaar in september!



Heerlijk warm, om over dunne sokken te dragen op koude dagen. Ja, ik heb altijd koude voeten, ook in de zomer, en ik draag altijd gebreide sokken, en in de winter graag een dikker paar over een dunner paar heen. Want laagjes, die zorgen ervoor dat je lichaamswarmte niet verloren gaat.

Ik zal vast nog wel een 2e paar oktober-sokken gaan breien, maar nu eerst aan de slag om nog wat extra spulletjes te maken voor de najaarsmarkten waar we in oktober zullen staan.
Zien we jullie daar ook? Dat zouden we heel leuk vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten