vrijdag 6 februari 2015

warme truien dag


Vandaag is het warme truien dag.
Ik vind dat wel een goed initiatief, mensen er even op attenderen hoe je eenvoudig wat minder fossiele brandstoffen verbruikt.
Door een warme trui te dragen, hoef je je woning/werkruimte wat minder warm te stoken.
Zo simpel, maar als daar wereldwijd bij wordt nagedacht, scheelt dat enorme hoeveelheden natuurlijk.

Zelf ben ik een koukleum, dus ik draag de hele winter warme truien. En ook in de zomer draag ik liever een dunnere trui dan een t-shirt.
Ik verbaas me er altijd over als ik in de winter bij mensen binnenkom en ze in een t-shirtje zie rond lopen. En dan wel de kachel op 21 graden of zelfs meer hebben staan!

Ik vond het vandaag een mooie dag om mijn Afmaeli helemaal af te maken.
Het breiwerk was klaar, alleen nog de draadjes afwerken. En met veel kleurtjes lijkt dat een hoop werk, maar dat valt reuze mee. Van elke kleur die ik in de pas gebruikte hoefde ik slechts het begin en einde van een draad af te werken.

De trui moet nog wel worden geblockt, maar ik besloot om hem toch alvast vandaag aan jullie te laten zien:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten