donderdag 23 januari 2014

wolwinkels met een blog

Hallo allemaal,

Ik heb niet stil gezeten hoor, ben aan de trui aan het breien geweest, en ook wat ter afwisseling tussendoor gemaakt, maar ik kan geen fatsoenlijke foto's nemen, met het donkere weer nu. 's Morgens als ik naar mijn werk ga is het nog donker, en als ik 's avonds thuis kom is het ook al weer donker. En bij kunstlicht komen kleuren toch niet mooi uit, dus even wachten tot het weekend is, en dan zal ik foto's maken en hier plaatsen.

Nu luidt de titel van dit blogje: wolwinkels met een blog.
Ik ben namelijk op zoek naar blogs van mensen die zelf een wolwinkel hebben. Ik ben trouw lezeres bij Janet uit Arnemuiden (blij-dat-ik-brei-blogspot.nl) en ken ook het blog van steek-voor-steek uit Bleskensgraaf, maar er zullen ongetwijfeld nog meer dames bloggen die een eigen wolwinkel hebben.
Ken jij zo'n blog? Dan zou ik het heel leuk vinden als je me de link wilt sturen via een reactie op dit blogje.
Alvast hartelijk bedankt, en als jullie er ook interesse in hebben, laat maar weten, dan maak ik binnenkort een blogje met een overzicht van de toegestuurde links.

Tot de volgende keer!
Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten