woensdag 4 december 2013

Zoveel gedaan en niets te laten zien!

Hallo allemaal,

Allereerst een heel hartelijk welkom aan nieuwe bezoekers! Wat leuk om te zien dat er elke dag weer meer mensen een bezoekje komen brengen aan mijn blogje.

Ik heb de afgelopen week zeker niet stil gezeten, er zijn een paar leuke dingen van de naalden gehuppeld. En ik zou ze jullie heel graag willen laten zien. Maar.... dat kan dus niet!
Het zijn cadeautjes die ik heb gemaakt voor kerst. Aangezien de ontvangster van deze cadeautjes hier ook zo af en toe op mijn blogje langs komt, ga ik geen foto's plaatsen voordat ze de cadeautjes zelf heeft ontvangen, anders is het geen verrassing meer voor haar.
Dus helaas, jullie zullen nog 3 weekjes moeten wachten om ze te bekijken.

Er is 1 ding wat ik wel zou kunnen laten zien, want tussendoor heb ik ook nog gehaakt aan de sprei die ik maak van de bolletjes uit het vorige berichtje (een mandje vol...). Helaas, ik heb er nog geen foto van gemaakt, en nu bij kunstlicht heeft het niet veel zin om een foto te maken. Ik probeer er morgen overdag aan te denken, dan kan ik jullie morgen toch iets laten zien.

De weersverwachtingen voor morgen zijn bar en boos. Men verwacht nu nog hardere rukwinden dan bij de storm van een aantal weken geleden. Gelukkig hoef ik niet de weg op, ben morgen vrij en heb geen boodschappen nodig of zo, dus ik blijf lekker in (en misschien ook om) mijn huisje aan de slag.
Voor iedereen die wel de weg op moet: wees voorzichtig!
En voor iedereen die morgen Sinterklaas viert: een heel gezellige Sinterklaas(avond) gewenst!

Groetjes van Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten