dinsdag 19 november 2013

Interieur blog

Gisterenavond deed ik weer eens een rondje langs allerlei blogs. Ik vind het leuk om dan weer blogs te vinden die ik nog niet kende. En zo ontdekte ik het (naar mijn mening) ontzettend leuke blog van Anita. Je vind het hier: www.anita-roth.blogspot.nl
Een echte aanrader vind ik het!
En er is nu ook een Give Away bij haar, dus ik dacht, ik zet dat even op mijn blogje.
Nou, jullie zien het, blogger heeft een eigen willetje.
Ik heb de foto toch echt laten aanpassen aan het formaat van mijn blog, maar de foto schiet er enorm uit!
En ik krijg het ook niet verwijderd, dan krijg ik een foutmelding.
Nou ja, laat het voorlopig maar even zo staan, wie weet levert het op deze opvallende manier wel heel veel nieuwe volgers op voor Anita (lol).

Zelf houd ik ook van interieurs, je huis mooi stylen, meubels voorzien van een ander kleurtje enz.
Ik heb vroeger ontzettend veel woonbladen gekocht, en sommige daarvan letterlijk stuk gelezen.
Ik had echt een grote boekenkast vol staan, en heb er nu soms best wel spijt van dat ik die allemaal een keer heb weggedaan. Maar ach, niets aan te doen, nu is er internet waar je ook weer heel veel inspiratie kunt opdoen, o.a. dus op het blog van Anita.

Ik ben trouwens niet alleen maar aan het handwerken hoor, al lijkt dat hier soms wel zo. Dat handwerken doe ik voornamelijk in "gestolen" uurtjes. Als het 's avonds buiten donker is en het te laat is om nog te gaan herrie maken (timmeren of zo) omdat ik dan de buren zou storen, dan ga ik lekker blogland bezoeken, en ondertussen brei of haak ik dan aan een handwerkje. Omdat ik dit blog ben begonnen als handwerkblog, is dat het enige wat ik hier laat zien, maar dit heb ik bijvoorbeeld de afgelopen dagen ook gedaan:
Yep, de tuin bij het vakantiehuisje omspitten. Hard nodig, want de bovenste laag (met gras) was totaal dichtgeslagen, waardoor het regenwater niet naar beneden kan zakken. En dan krijg je overstromingen waar je niet op zit te wachten!
Fijne dag allemaal! En kijken jullie nog even bij Anita?

1 opmerking: