donderdag 7 november 2013

Annie's Place

Ik vind het heerlijk om blogs van anderen te lezen, niet alleen blogs die gaan over handwerken, maar ook blogs over interieurs vind ik erg leuk. Ik heb ooit een cursus binnenhuisarchitectuur gedaan en was als kind altijd al bezig met het veranderen van de inrichting van mijn kamer. Dan kregen alle meubeltjes weer een ander plekje, net als alle poppen en speelgoed. Op mijn bed lagen een granny-square-sprei (toen heette dat gewoon nog een sprei, die was gehaakt van restjes wol). Mijn moeder haakte die van heel veel restant-bolletjes, en de grannies werden aan elkaar gezet met zwarte wol.
Er lagen 2 sier-kussens op mijn bed: een gehaakte schildpad (het patroon daarvan stond ooit in een boekje van 3Suisses), ook gemaakt van restjes, en een geborduurd kussentje, met een afbeelding van kabouter Piggelmee, voor zijn paddestoel.

Vanochtend ook weer even wat zitten rondkijken op blogs, en dan weer verder klikken naar (mij onbekende) blogs die in de zijlijn staan vermeld. En zo kwam ik terecht op een heel kleurrijk blog:
Annie's Place. Wat kan zij prachtig haken zeg! Ik zal jullie de link hier geven, maar ga dit blog ook zeker in de kantlijn van mijn blogje vermelden: www.hookandbake.blogspot.nl
Ga er maar eens kijken, ik vind het echt een aanrader!

Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten