zondag 1 september 2013

Remember me?

Die titel slaat eigenlijk een beetje op meer dingen.

Het slaat op mijzelf, die blogger die zo vast van plan was om in 2013 met grote regelmaat te bloggen, maar door allerlei omstandigheden daar toch niet zo vaak aan toe kwam. Voornamelijk problemen met internetverbindingen speelden me dit jaar flink parten. Op de camping waar ons vakantiehuisje staat is er gratis Wifi. Maar daar is heel vaak iets mis mee. We hebben een goede versterker (de beste die in Europa beschikbaar is) maar het signaal is zo zwak dat het niet verder dan 100 meter reikt (als het dat al haalt).
Dus internet gebruiken moet ik vaak bij de receptie van de camping, op een picknickbankje, daar waar het signaal wordt afgegeven.
Maar helaas, de laatste weken ligt de hele Wifi er uit, en is er geen internet meer mogelijk op de camping!
GGRR. Ben ik niet blij mee, zoals jullie zullen begrijpen.
Nu heb ik wel een Dongel, voor noodgevallen zeg maar, maar die werkt heel traag en verbruikt schrikbarend veel. Ik ben nu al een paar weken bezig met KPN om het Dongel-abonnement dat ik heb om te zetten, maar dat valt nog lang niet mee.

Remember me slaat ook op het grijze streepjesvest, dat ik afgelopen najaar breide. De hals beviel me niet, en die wilde ik dus nog een keertje uithalen en opnieuw breien. Heb ik al ergens in juli gedaan, maar nog geen foto van genomen. Wilde ik dat deze ochtend doen, zodat ik jullie het verschil kan laten zien, is de batterij van het fototoestel leeg! En ik ben nu thuis, en de oplader ligt in het vakantiehuisje! Het is het fototoestel van onze dochter (je ziet het op de foto hieronder). Manlief is naar een 4WD-festival en heeft ons eigen toestel mee, dus helaas, kan nu geen NA-foto maken. Die probeer ik er later deze week nog op te zetten. Dit was de VOOR-foto:



Die staat niet meer op mijn pc, met de crash zijn alle handwerkfoto's verloren gegaan, maar vanaf het blog hier kon ik hem overzetten. Er moet volgens mij ook nog wel een betere foto op staan, die is buiten gemaakt. Als ik die terug vind zet ik hem hier nog bij.


Ik zag net tot mijn grote verbazing dat ik er nogal wat lezers bij heb gekregen. Wat ontzettend leuk! Iedereen van harte welkom, hopelijk geniet je van het lezen van mijn blogje, en als je wilt, laat een reactie achter, vind ik altijd leuk om te lezen!

Iedereen een zonnige zondag gewenst!
Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten