dinsdag 5 maart 2013

Wat een stralende dag!



Hebben jullie vandaag ook zo genoten van het heerlijke voorjaarsweer?
Ik was echt een bofkont, want juist vandaag was ik een dagje vrij!

Dus lekker in het zonnetje zitten haken, ik heb inmiddels al 6 lapjes voor de kussenhoesjes gemaakt. Links bovenin een smal donkerblauw lapje van vasten, net als het rode lapje onderin. De blauwe linksonder in is een combinatie van om en om stokje en vaste, en terug haak je dan een stokje boven een vaste en een vaste boven een stokje. De 3 andere lapjes gewoon stokjes.
Ik wil een beetje afwisseling er in brengen, maar ik wil geen open werkjes, omdat ik niet wil dat je de binnenkussentjes er doorheen kunt zien. Dat beperkt me wel in variatie, maar als ik de lapjes zo bij elkaar zie, denk ik dat het toch wel grappige kussentjes gaan worden.
Denk nu niet dat ik de hele dag heb zitten haken hoor, dan zouden mijn polsen beslist gaan protesteren. Maar zo elke dag een stukje verder haken, dan gaat het toch ongemerkt best snel!

Vanavond na het eten ben ik nog lekker een stukje gaan fietsen, had er zo'n zin in om zolang mogelijk van deze mooie dag te genieten! Prachtig ondergaande zon, maar even niet denken aan de weersvoorspelling voor zondag (dan wordt hier 2 cm sneeuw voorspeld! NEE, ik wil nu geen sneeuw meer, hoe leuk ik dat in de winter ook vind, van mij mag het nu voorjaar worden EN blijven!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten