vrijdag 29 maart 2013

Vrolijk Pasen en tot...

Lieve lezers,

Ik wil jullie op deze Goede Vrijdag graag allemaal vast een Vrolijk Pasen toewensen.

Zoals jullie misschien wel weten, woon ik aan de ene kant van Nederland en werk ik aan de andere kant.
Samen met dochterlief, die haar opleiding ook volgt aan die andere kant van Nederland, verblijf ik doordeweeks dus aan die andere kant.
Tot nu toe huurden we een verblijfje, maar nu gaan we een eigen huisje kopen! Morgen is de overdracht, en ik heb er helemaal zin in. Het is niet groot, een woonkamer, keuken, badkamer, 2 slaapkamers, maar groot genoeg voor ons tweetjes. We zijn al volop plannen aan het maken hoe we het creatief kunnen gaan aankleden. Maar voordat het zover is, gaan het eerst helemaal naar onze zin maken. Dat betekent wat sloopwerk, veel schilderwerk, nou ja, kortom, ik verwacht de komende tijd niet veel tijd te zullen hebben voor handwerken en bloggen.
Als er een gaatje is zal ik dat zeker benutten, en jullie hier op de hoogte houden.
Dus: tot....ooit!
Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten