zondag 23 december 2012

Fijne Kerstdagen!

Hallo lieve mensen,

De blauwe trui voor mijn dochter is (voor wat het breien betreft) klaar. De armen er nog in naaien (vind ik het minst leuke werkje) en dan de Teckel er op mazen.

Inmiddels heb ik een begin gemaakt aan een paar vingerloze handschoenen voor mijzelf. Daarvoor gebruik ik de bol Lana Grossa Meilenweit Rocky, die ik vorig jaar kocht, toen ik op vakantie was in Luxemburg.
Ik ben niet iemand die een hele avond met haar armen over elkaar naar de tv kan zitten staren, dus daarom dit kleine projectje opgezet, ben er gisterenavond aan begonnen, terwijl we keken naar Annie.
Ik ben niet zo'n tv-kijker, maar met deze dagen vind ik het wel gezellig om met mijn man en dochter samen naar leuke/mooie/ontroerende films te kijken. Maar dan niet met lege handen!

Wij vieren de kerstdagen gezellig thuis met ons drietjes. Heb er reuze zin in, gewoon lekker samen zijn, lekker eten, en genieten van elkaars gezelschap.

Ik wens jullie allemaal heel fijne, mooie, gezellige Kerstdagen!


Elk jaar kopen wij wel iets voor Kerst, al hebben we al heel veel, deze mooie "kerstman" mocht gisteren met ons mee naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten