zaterdag 14 april 2012

Brei- en haakdag


Vandaag ben ik met mijn dochter naar de brei-en haakdag in Nieuwegein geweest.
Hierboven zien jullie onze buit.
Wat hebben we daar voor betaald? Geen cent! Alles komt namelijk uit de bollenruilbak. Helaas ben ik vergeten om een foto te maken van de buit die ik van huis af meenam, om te deponeren in de bollenruilbak. Maar dat was meer dan we mee terug namen. We hebben leuke bolletjes gevonden, de roze linksonderin is voor mijn dochter, wil ze een sjaaltje van breien.
En heel eerlijk gezegd: dat was dan ook het enige leuke wat ik over de beurs kan zeggen.
We gingen er vol verwachting naar toe, immers, op Ravelry hadden we gelezen dat heel veel mensen de voorkeur geven aan N'gein, boven de Handwerkbeurs. Waarom? Wij begrijpen het niet. Het was klein, donker (waardoor je slecht kleuren kon zien van bolletjes), te krappe paden zodat mensen klem kwamen te zitten en mensen in een rolstoel echt nauwelijks vooruit konden.
De stands waren mooi, en de standhouders enthousiast, daar lag het niet aan, maar we hadden het in anderhalf uur echt helemaal gezien, en we hebben helemaal NIETS gekocht!
Nou ja, we hebben wel een gezellige dag gehad, en gelukkig dat die ruiltafel er was, daardoor zijn we toch thuisgekomen met een mooie buit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten