woensdag 2 november 2011

twee nieuwe boeken

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag heb ik op de Handwerkbeurs veel boeken bekeken. En twee boeken vond ik erg leuk om in te zien, leuke ideetjes, inspiraties voor eigen creaties enzovoorts.
Toen ik thuiskwam van de beurs, had ik een mailtje ontvangen van B.ol.com, tot en met maandag betaalde je geen verzendkosten bij een bestelling.
Nu had ik nog 4 cadeaubonnen van elk 10 euro, en maandag plaatste ik een bestelling.
Ik bestelde deze twee boeken:

(foto's komen van de website van de dikke meneer waar ik de boeken bij kocht)
De boeken kosten samen E 44,90. Ik hoef dus maar E 4,90 te betalen. Nou, dat is toch geen geld voor zulke leuke boeken!

1 opmerking:

  1. Voor dat geld kun je ze zeker niet laten liggen. Daar zijn ze TE leuk voor...

    BeantwoordenVerwijderen