maandag 3 oktober 2011

shawl

Zo, dat is alweer eventjes geleden, dat ik hier een berichtje plaatste. Doordat ik vorige week veel uren gewerkt heb, bleef er weinig tijd over te breien, en als er weinig wordt gebreid, valt er ook niet zoveel te tonen en te schrijven natuurlijk.
Het paarse vest had ik maar eens een weekje verbannen in een hoekje, er zat opeens zoveel mee tegen, dan kun je wel stug door blijven gaan, maar daar wordt het allemaal niet mooier op.
Inmiddels heb ik alles uitgetrokken t/m de 6e streep, en ben ik gisteren weer aan het vest gaan breien, en nu gaat het allemaal weer heel voorspoedig!
Ik heb geen foto's van hoe het er nu uit ziet, en aangezien ik de komende 4 dagen werk van 9 tot 6 uur, zal het pas in het weekend lukken weer foto's te nemen.
Maar ik heb vorige week niet helemaal niets gebreid hoor. Nee, ik ben gewoon lekker aan de shawl verder gegaan, dat is een eenvoudig, gedachtenloos werkje. En afgelopen zaterdag heb ik de shawl even buiten op de picknicktafel gelegd, en een foto gemaakt. Het ziet er niet uit, maar dat gaat wel goed komen! Kijk, zo ziet het er nu uit:

En mocht je je nu afvragen waarom ik 3 lange slierten brei in plaats van 1 lekker dikke shawl, dan zal ik maar verklappen wat ik voor plannetje heb: als de 3 slierten lang genoeg zijn, wil ik ze gaan vlechten. En dan aan het einde eenzelfde recht stuk breien als dat er aan het begin zit.
Het leek gewoon weer eens iets anders.

Nou lieve lezers/lezeressen, ik hoop de komende avonden toch nog wat tijd te hebben om hier langs te komen, en anders wens ik iedereen vast een goed vervolg van deze week!
Groetjes van Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten