zondag 4 september 2011

Ravelry

Vandaag besloot ik om maar eens wat projecten, die ik hier op mijn blog al eerder liet zien, ook op mijn Ravelry-pagina te zetten. Nu was het nog niet zoveel werk, omdat ik (bijna) alleen erop wilde zetten wat ik hier op mijn blog ook al heb geplaatst. Alleen 3 truien die ik eerder breide heb ik er aan toegevoegd.
Van nu af wil ik gaan proberen om gelijk op te werken, dus wat ik hier laat zien ook gelijk op Ravelry erbij zetten, dan is het niet veel werk om te doen.
De foto's had ik nog op mijn pc staan, en de gegevens kon ik gemakkelijk vanaf mijn berichtjes hier overnemen. Dus dat ging erg snel.
Nu wil ik net even een berichtje hier gaan schrijven, en ik keek even bij de statistieken. Gisteren hebben 2 mensen mijn blogje bekeken, en vandaag: 43!! WOW, het kan niet anders dan dat het gevolg is van het aanvullen van mijn pagina op Ravelry.
Ik verbaasde me in het verleden wel eens als ik op blogs las dat men het eigen blog verwaarloosde of zelfs stopzette, omdat men op Ravelry alles zette. Maar nu begin ik dat te begrijpen, want wat is dat leuk zeg! Zoveel meer mensen bereiken, en ik heb ook al een paar reacties gekregen op wat ik op Ravelry zette vanmiddag.
Wees gerust hoor, ik ga dit blog niet stopzetten en ook niet op een laag pitje, want ik vind het veel te leuk om te doen, maar ik ga zeker mijn projectjes ook op Ravelry zetten.
Ik heb vanmiddag weer een paar groepen op Ravelry ontdekt, die me erg leuk lijken.
Ik houd van veelkleurig werk, een trui of vest of zelfs maar een sok breien van 1 effen kleur is niets voor mij. Geef mij maar veel kleurtjes, inbreiwerkjes enz. Ik vind dat gewoon veel leuker om te doen.
De sokken met zelfstrepende wol vind ik leuk, maar om te breien zijn ze naar mijn mening toch best saai. Door met meerdere (rest)bolletjes te werken en op die manier zelf de strepen aan te brengen, vind ik een stuk leuker om te doen. Ik vond de groepen Monstersocks, Frankensocks en Simply Stockinette Socks. Voorlopig ben ik daar weer zoet, want ik vind het erg leuk om al de foto's te bekijken van gemaakte sokken. En dat zijn er heel erg veel!

Ik ben nu aan het paarse vest aan het breien. Het wordt tot nu toe beter naar mijn zin als dat ik verwachtte. Ik kan nu bij kunstlicht geen goede foto's maken, misschien morgen overdag, dan zal ik ze morgen nog plaatsen.
Oh, ik zal de 3 truien waar ik hierboven het over had hier ook even laten zien:


Voor meer informatie: zie Ravelry (lol), je kunt me daar vinden (uiteraard) onder de naam paarse draad.
Fijne zondagavond nog!
Anja
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten