zaterdag 2 juli 2011

trotse moeder

Hallo allemaal,

Even een berichtje tussendoor.
Mijn dochter (16 jaar oud) heeft het afgelopen jaar leren haken, en heeft de smaak te pakken.
Nu hebben wij in een naburig dorp een winkel zitten, waar o.a. heel veel wol te koop is. Er staat altijd een groot rek buiten met uitverkoop-bollen, 1 euro per bol, en er zit van alles wat in.
En soms hele pakken met 10 bollen, dus ook met hetzelfde kleurnummer. Vorig jaar heb ik daar een paar pakketten wol gekocht, en daar een paar heel mooie, maar lekker goedkope truien van gebreid.
Er ligt ook vaak katoen en katoenmixen in.
Pas geleden had ze 3 van deze bolletjes gekocht:
Samenstelling: 60% katoen, 34% polyamide, 6% metaal polyester (dat laatste zorgt voor glittertjes in de bol).
En dit is ze er nu van aan het haken:

Een omslagdoek!
De kleuren zijn veel meer uitgesproken dan op de foto lijkt. Ze is nog met haar eerste bolletje bezig, maar toen ze de bollen kocht waren er 4, en toen ik deze week toch in de buurt van de winkel moest zijn ben ik even gaan kijken of die 4e bol er misschien nog lag. Ja hoor, ze had geluk, dus nu heeft ze 4 bollen, kan ze een lekker royale omslagdoek van maken.

Ze is op dit moment niet thuis, dus heb ik stiekum even fotootjes gemaakt, tja, ik ben een trotse moeder!
Fijne zaterdag!
Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten