donderdag 14 juli 2011

Ik ben ge-RAK-t!

Jippie, wat ben ik toch een bofkont!
Gisterenmiddag lag deze leuke envelop bij mij in de brievenbus:
Dichtgeplakt met heel leuk hartjes-plakband.
Wat zou daar nu in zitten?
Het was een RAK, mijn aller-allereerste ontvangen RAK.
Ik doe mee bij de Nederlandse RAK-groep van Ravelry, en heb al wat mensen blij kunnen maken met een verrassingsenvelop, maar nu heb ik er zelf 1 mogen ontvangen.
En wat zat er in?
Dit:
Een hele leuke kaart, en maar liefst 17 kaartjes met DMC-borduurzijde.

Ik heb ooit een speciale koffer gehad van DMC met daarin alle kleuren, ja echt, van elke ooit uitgebrachte kleur minimaal 1 strengetje. Maar omdat ik (door de fibro) al jaren moeite had met het vasthouden van een naald, kwam het niet meer van borduren.
Omdat mijn dochter daar ook geen interesse voor heeft, heb ik die koffer weggedaan via MP.
Natuurlijk, achteraf gezien ontzettend onverstandig geweest, maar ja, als je alles van te voren kunt weten....
Nu heb ik bij mijn wensenlijstje op de RAK-groep dus de kleurtjes DMC gezet die ik nog mis om een kerstmerklap te kunnen maken. Die staat in een oude Ariadne, van oktober 1991.
En nu kreeg ik dus deze envelop, en daarin zaten ook een aantal kleurtjes voor de merklap!

Daar word je toch helemaal vrolijk van, dat mensen elkaar zomaar, geheel belangeloos, helpen!
Ik vind het heel leuk om mee te doen, kan haast niet wachten tot de verlanglijstjes aan het begin van de maand worden geplaatst, en dan zien of je iets hebt waar je een ander een plezier mee kunt doen.

Iedereen een fijne donderdag!
Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten