vrijdag 1 juli 2011

boeken binnen

De boeken die ik bij Bol.com had besteld zijn alle vier binnen gekomen.

Voor mijn dochter, die het afgelopen jaar heeft leren haken en echt de smaak te pakken heeft, bestelde ik deze boeken:

 

Voor mijzelf bestelde ik 2 breiboeken:


 Ik heb vroeger wel boeken als deze gehad, maar heb ooit al mijn breiboeken weggedaan, tot mijn grote spijt.
Dubbel leuk, omdat ik ze met tegoedbonnen van Bol kocht, en er geen verzendkosten betaald hoefden worden!

Van breien is deze week niet veel gekomen. Dinsdagavond is ook hier het noodweer overgekomen. Ik was op mijn werk, en het was buiten letterlijk zo zwart als de nacht. Toen ik naar huis reed zag ik overal zwaailichten van de brandweer, heeeeeeeeeel veel omgewaaide bomen, de weg naar huis was gedeeltelijk een waterballet, omdat de riolering het allemaal niet aan kon en de weg helemaal overstroomd was. Tjonge jonge, de afgelopen dagen is er hard gewerkt, maar overal langs de weg liggen nog bomen die aan de kant zijn gelegd, en nog moeten worden afgevoerd. En veel mensen zijn druk bezig om kapot gewaaide schuttingen e.d. te vervangen. In zo korte tijd zoveel ravage, het is me wat hoor! Bij onze buren was een grote boom, die langs de weg staat, om gewaaid, zodat het verkeer niet verder kon en moest keren. Zelf hebben we nauwelijks schade, slechts 1 grote conifeer die halverwege de stam is omgeknakt.

Iedereen een fijn weekend, en ik zal morgen ws. nog wel een brei-berichtje plaatsen.
Anja




Geen opmerkingen:

Een reactie posten